Berikut adalah senarai Aduan Bersurat. Terdapat juga aduan-aduan lain tanpa surat yang disampaikan melalui lisan, akan dimasukkan dalam catatan akan datang
PENGADU : Wakil Jln Salleh :
Memohon Kotak Kuning Di Hadapan Klinik Ibrahim & Surgeri Dan Pemasangan Sensor Lampu Trafik Jln Salleh :
23 Dis 2008
PENGADU : Wakil Taman Sri Terap :
Memohon Lampu Jalan Di Hadapan Kedai-Kedai Taman Sri Terap :
13 Nov 2008
PENGADU : Wakil Lorong Hj Alias :
Memohon Diperbaiki Jalan, Pembersihan Parit Dan Pemasangan Lampu Jalan :
3 Nov 2008
PENGADU : Wakil Taman Sri Terap Jln Kg Tengah :
Memohon Dinaiktaraf Parit Konkrit Taman Sri Terap, Jalan Kg Tengah :
1 Julai 2008
PENGADU : Wakil Taman Bakariah :
Memohon Lampu Elektrik Di Padang Permainan Kanak-Kanak/Gelanggang Serbaguna Taman Bakariah :
24 Jun 2008
PENGADU : Engineering Services Muar :
Memohon Memasukkan Bekalan Elektrik :
16 Jun 2008
PENGADU : Wakil Lorong Amran, Jln Bakri, Batu 3 ½ :
Memohon Lampu Awam Pada La8 Tsk-F3 Lorong Amran Bagi Kemudahan Pelajar Sekolah Yang Menunggu Bas Di Situ :
6 Jun 2008
PENGADU : Wakil Kg Kenangan Tun Dr Ismail :
Memohon Garisan Kuning Di Selekoh Jalan Kg Kenangan Tun Dr Ismail Berhampiran Tanah Perkuburan
PENGADU : Wakil Taman Pertama :
Memohon Pemasangan Lampu Di Pondok Bas Hadapan Kedai Runcit Huk Hin Berhad Di Taman Pertama
PENGADU : Wakil Taman Sungai Abong :
Aduan Banjir Kilat Di Taman Sungai Abong Akibat Sistem Perparitan Yang Tidak Baik :
9 April 2008
PENGADU : Wakil Jalan Salleh :
Memohon Kemudahan Asas (Jalan Tar, Perparitan, Bekalan Air, Lampu Jalan, Pelebaran Laluan Strategik) :
18 April 2008
PENGADU : Wakil Taman Sungai Abong :
Aduan Parit Longkang Tersumbat Dan Cadangan Penambahbaikan :
14 Mei 2008
PENGADU : Wakil Taman Kg Tengah :
Memohon Lampu Jalan Dan Tempat Rekreasi :
29 April 2008
*Semua aduan di atas dihantar oleh wakil penduduk kg, lorong, taman masing-masing kepada YB DR HJ SHEIKH IBRAHIM SALLEH dengan disertai pengumpulan tandatangan daripada penduduk. Sebagai tindakan segera, YB telah menghantar permohonan-permohonan dan aduan tersebut kepada pihak berkuasa tempatan. Terima kasih di atas kepercayaan yang telah anda berikan.
*Bagi mereka yang ingin menghantar atau membuat aduan, sila ke Pusat Khidmat Masyarakat DUN Sg Abong, dan sebaik-baiknya mengikut langkah-langkah berikut :
1) Membuat surat permohonan mewakili tempat masing-masing yang ditujukan kepada YB
2) Pengumpulan tandatangan atau nama penduduk yang memohon perkara yang sama
3) Gambar (jika ada)
4) Surat permohonan dan lampiran-lampiran ini hendaklah dihantar terus ke mana-mana Pusat Khidmat Masyarakat DUN Sg Abong atau hubungi Pembantu YB (En Ahmad Jimin 019 – 659 2245)
PAS MEMIMPIN PERPADUAN
PAS UNTUK SEMUA
0 comments